حرفهای دلم

دل نوشته های من

همه چیز از همه جا

                                نایت اسکین

 که چی؟؟؟؟

 تو که رفتی..واسه چی میای تو خوابمو میگی 

فراموشم کن..

شرمنده حرف گوش کن نیستم..هنوز یاد نگرفتم..نفس نکشیدن رو..!                                 

          نایت اسکین

تو که سنگی نبودی..مگه نگفتی زاده زمستانم..پس تو آدم برفی هستی عزیزم!

       نایت اسکین

یک..دو..سه..صد هزار هفته گذشت..اِ؟؟؟مگه نگفتی یه هفته؟؟؟؟

باشه هنوزم صبر میکنم..شاید هفته دویست هزارم برگشتی.

      نایت اسکین

بیا..!

بیا نزدیک تر...ببین دارم گریه میکنم...بازم دلت میسوزه؟؟؟؟

بازم بهم میگی حق گریستن ندارم ..یا میگی..به درک!؟

     نایت اسکین

کاش میدونستی قهر کردنم همش واسه ناز کردنه..واسه اینکه بگی چی شده عزیزم؟

نه اینکه ...نه اینکه شونه هات رو برام بندازی بالا و خیلی احمقانه بگی هر طور راحتی..!

 نایت اسکین



نظرات شما عزیزان:

ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت21:32---6 آذر 1391
گــــفته باشــــم !.!.!

مـــن درد مــــــــی کــشــم ؛

تــــو امــــا …. چشم هـــــایت را ببنـــــــد !

سخت است بـدانـــــم می بینی ، و بی خیــــــــــالی … !


پاسخ:گفته باشم چه باشی چه نباشی خاطره هامان سر جای خود هستند..............دوستشان دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 5 آذر 1391سـاعت 20:30 نويسنده farnaz
яima